سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

برنامه فرهنگی لیگ برتر ویژه ماه رمضان

    نظر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز  به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت سازمان لیگ، سازمان لیگ فوتبال ایران برای حفظ شعائر الهی و گرامیداشت ایام پرفیض و فضیلت ماه مبارک رمضان ابلاغیه ای به باشگاه‌ها ارسال کرد. متن کامل ابلاغیه فوق به شرح زیر است: باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن و برکات الهی ماه رحمت ، بندگی ، طاعت و عبادت پروردگار و بهار قرآن و توجه به همنوعان و فقرا و محرومان و استشمام عطر بندگی خداوند سبحان بر مشام جانهای آزاد و نمازگزار روزه دار برهمه بندگان خداوند سبحان گرامی باد ضمن تبریک مجدد از باب تعظیم شعائر الهی به جهت بهره گیری هرچه بهتر از ایام پرفیض و فضیلت ساعات و روزها و شبهای ضیافت الهی شایسته است مقرر فرمائید نسبت به موارد ذیل هماهنگی و اقدام لازم انجام گردد: 1- نسبت به تشکیل ستاد بزرگداشت رمضان ، به منظور تکریم و تعظیم ((ایام رمضان با مسئولیت مدیرعامل باشگاه و دبیری واحد فرهنگی آن باشگاه در راستای پیگیری برنامه ها و فعالیت ها اقدام گردد. 2- در صورت حضور اشخاص و کارکنان نسبت به برنامه‌ریزی جهت اقامه نماز جماعت در محل باشگاه و با حضور پرسنل محترم اقدام گردد. 3- نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ویژه بازیکنان ، مربیان ، کادر فنی و سرپرستی و پزشکی تیم های فوتبال با حضور مربیان (امور دینی و اخلاقی) اقدام شود. 4- عیادت از جانبازان عزیز و ارجمند ، سرکشی از آسایشگاه های سالمندان و معلولان و دستگیری از نیازمندان در اولویت فعالیت های اجتماعی آن باشگاه قرار بگیرد. 5- نسبت به تهیه بسته های فرهنگی با متن و محتوای ((تقویت روحیه اخلاقی و توازن رفتارهای اجتماعی)) و هدیه فرهنگی ویژه رمضان و قرآن اقدام شایسته معمول گردد. 6- حفظ شئونات واجب الهی روزه واجب ماه مبارک رمضان به عنوان یک فریضه دینی و رویداد اجتماعی و وظیفه دینی فردی و گروهی و وظیفه اخلاقی اشخاص حائز اهمیت والایی بود و به جهت تکریم و تعظیم شعائر الهی اعلام می شود: الف) به جهت انجام وظیفه و مساعدت به افراد روزه دار در طول روزهای ماه مبارک رمضان در صورت ضرورت تمرینات متصل به وقت افطار ختم شود (مسئولیت مستقیم این بخش متوجه مدیرعامل محترم و سرمربی تیم ها و مدیر تیم خواهد بود ) ب) تحت هر شرایطی از تجاهر و تظاهر به روزه خواری در محیط باشگاه و تمرین و اردو، اجتناب شده و حرمت و عظمت و ضرورت حفظ شئونات ایام رمضان برای بازیکنان و مربیان غیر مسلمان نیز تبیین و توضیح داده شده و توجیه گردند. مزید امتنان است جلسه توجیهی با حضور مدیرعامل محترم، مسئول گروه فوتبال باشگاه، مربیان، بازیکنان، گروه پزشکی و سرپرستی و تیم های فوتبال و معاون فرهنگی و روحانی محترم باشگاه برگزار و گزارش اقدام به سازمان لیگ (واحد فرهنگی ) اعلام شود . انتهای پیام/


فوتبال در تایلند ورزش شماره اول کشور

    نظر

چهره‌نمایی و پیشرفت است.فوتبال در تایلند ورزش شماره یک است و هم اکنون سرمایه‌گذاری عظیمی در لیگ‌ داخلی و در سطح تیم ملی تایلند صورت می‌گیرد.

قطبی که با خبرگزاری کیودو صحبت می‌کرد، در این مصاحبه عنوان کرد هر چند هم اکنون در آسیا فعالیت می‌کند و مربیگری بوریرام یونایتد را پذیرفته  اما امیدوار است روزی به فوتبال اروپا برود.


نظر رضاییان درباره بازی با مقدونیه

    نظر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رامین رضاییان قبل از شروع تمرین امروز تیم ملی در مورد اردوی جاری گفت: برگزاری اردوی مناسب بسیار مهم است. یکی از مسائل مهم ثبات مربیگری است که خوشبختانه کی‌روش در تیم ملی مانده است.ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدواریم که تیم ملی به موفقیت برسد. از حالا خود را برای شرکت در دیدارهای دوستانه آماده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مقدونیه می‌تواند حریف مناسبی برای تیم ملی باشد، تصریح کرد: نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم. ما به بازی‌های دوستانه زیادی نیاز داریم و یک بازی بسیار کم است. امیدوارم این مشکلات کم شود و با انجام بازی‌های دوستانه بیشتر به هماهنگی بالاتری برسیم.

مدافع تیم ملی در رابطه با اضافه شدن لژیونرها تصریح کرد: خوشبختانه با حضور لژیونرها دست کی‌روش بازتر شده و می‌تواند تمرینات را به طور کامل برگزار کند.

رضاییان در مورد پیراهن‌های تیم ملی عنوان کرد: به عنوان بازیکن در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم و اگر سوالی در مورد مسائل فنی تیم دارید در خدمت هستم.

 


باید از ویژگیهای فیلم استاندارد برخوردار باشند

    نظر

نوش‌آبادی اضافه کرد: اینجا هم متذکر می‌شویم که فیلم‌هایی که به جشنواره‌های جهانی می‌روند علاوه بر اینکه باید از ویژگی‌های فیلم استاندارد برخوردار باشند باید واجد فرهنگ، تمدن و پیشرفت‌های ملت هم باشند. ما باید در آینده با تولید فیلم‌های بهتر و با در نظر گرفتن ویژگی‌های کشوری که صاحب تمدن و اخلاق است ایده‌های خود را عرضه کنیم بنابراین صرف حضور و به دست آوردن امتیاز کافی نیست اگرچه آنچه اتفاق افتاده ارزشمند است.


رونی: قهرمانی بسیار مهمی کسب کردیم

    نظر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از آنکه امروز صبح بر روی چمن پژوهشگاه نفت تمرین کردند، عصر امروز هم مطابق برنامه اعلام شده در سالن جیم هتل آزادی حاضر شدند و به تمرین پرداختند؛ تمریناتی که با استفاده از رول، مت و برای دقایقی وزنه انجام گرفت. در این تمرین سعید عزت اللهی و میلاد محمدی هم حاضر شدند. به غیر از این دو بازیکن سردار آزمون هم به اردوی تیم ملی اضافه شده است. کادر فنی هم بر عملکرد بازیکنان در این تمرین که در دو گروه صورت گرفت، نظارت داشت.


تمایل گوتزه به ماندن در بایرن مونیخ

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم شایعاتی که پیرامون پیوستن ماریو گوتزه، هافبک بایرن مونیخ، به لیورپول وجود داشت به نظر می رسد این هافبک آلمانی تصمیم گرفته تا در بایرن مونیخ باقی بماند.

 

 

 

گوتزه پیرامون این مسئله گفت:" به دنبال شروع فصلی جدید در بایرن مونیخ هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با بیشترین آمادگی ممکن در اولین جلسه تمرینی زیر نظر کارلو آنچلوتی حضور پیدا کنم."

 

علاوه بر لیورپول از دورتموند نیز به عنوان دیگر مشتری گوتزه یاد شده است. هافبک آلمانی زیر نظر پپ گواردیولا هیچ گاه نتوانست تبدیل به مهره ثابت بایرن مونیخ شود.

 


آخرین مهلت ثبت نام کلاس اول سال 1395

    نظر

ثبت نام دانش آموزان کلاس اول 95

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اول و سایر مقاطع از چه زمانی آغاز می‌شود؟»،‌ اظهار داشت:‌ ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره پیش‌دبستانی و اول ابتدایی از امروز آغاز شده شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد:‌ ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات خرداد انجام می‌شود؛ضمن اینکه امتحانات دانش‌آموزان مقطع ابتدایی معمولاً هفته اول خرداد به پایان می‌رسد و ثبت‌نام آنها در مدارس از هفته آینده آغاز می‌شود.

زرافشان افزود: چند سالی است وزارت آموزش و پرورش برای کاهش رفت و آمد خانواده‌ها به مدارس توصیه کرده است تا ثبت‌نام بین پایه دانش‌آموزان نیز توسط مدارس در سامانه سناد (سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان) ثبت شود و در واقع بعد از اعلام نتایج امتحانات، مدارس خود ثبت‌نام دانش‌آموزان را انجام می‌دهند، مگر اینکه دانش‌آموزی بخواهد مدرسه‌اش را جابه‌جا کند.

 

 

 

ثبت نام دانش آموزان کلاس اول 95

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در خصوص اخذ وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی گفت: در دستورالعمل ثبت‌نام آمده است مدارسی که دارای دستورالعمل خاص هستند، باید بر اساس دستورالعمل خود در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان عمل کنند؛مانند مدارس تیزهوشان،‌شاهد، آموزش از راه دور و هیأت امنایی.

وی تصریح کرد:‌ دوره پیش‌دبستانی نیز به صورت دولتی و غیردولتی اداره می‌شود که درپیش‌دبستانی‌هایی که دولتی هستند وجهی هنگام ثبت‌نام دریافت نمی‌کنند به خصوص که این مدارس در مناطق محروم و دو زبانه هستند و بقیه مدارس نیز بر اساس دستورالعمل و شهریه‌ای که تعیین می‌شود،‌ عمل می‌کنند.

زرافشان خاطر نشان کرد: در بند 4 دستورالعمل ثبت‌نام آورده‌ایم مدارس غیر دولتی،‌ شاهد،‌ ایثارگران، نمونه دولتی،‌ استعدادهای درخشان،‌ استثنایی، آموزش از راه دور و پیش‌دبستانی که دستورالعمل خاص دارند، بر اساس همان دستورالعمل، ثبت‌نام دانش‌آموزان خود را انجام می‌دهند و ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس عادی نیز بدون پرداخت وجهی انجام می‌شود.

منبع : فارس