سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

همگان از جمله ترکها را نیز در این بازی دخیل میکنند

    نظر

بشار جعفری پرونده استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط دمشق را بخشی از اعمال فشار کشورهای غربی بر سوریه و هم‌پیمانان آن دانست.

به گزارش ایسنا، بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین عنوان داشت: در گزارش ارائه شده از سوی شورای امنیت در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه اشکالات فراوانی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: مسئله استفاده از سلاح‌های شیمیایی برای ایجاد پرونده علیه دولت سوریه به وجود آمده است و کشورهای دارای نفوذ در خصوص پرونده استفاده از سلاح‌های شیمیایی در منطقه خان العسل کوتاهی کردند.

جعفری تاکید کرد: گزارش نهایی کمیته مربوط به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه هنوز صادر نشده است و آنچه که می‌بینیم در گزارش‌های کنونی گنجانده شده تنها بر پایه شهادت‌های دروغین به وجود آمده است. به طوریکه بیش از 60 تن برای ارائه شهادت علیه دولت سوریه در خصوص پرونده استفاده از سلاح‌های شیمیایی به دروغ آمدند و این مسئله در چارچوب اعمال فشار بر دمشق و همپیمانان آن صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: دولت سوریه در خصوص این پرونده 11 نامه به کمیته مذکور ارسال کرد اما آنها توجهی به این نامه‌ها نکردند. دانلود آهنگ هنوزم مصطفی پاشایی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش بر اساس بازی وقت کشی عمل می‌کنند و همگان از جمله ترک‌ها را نیز در این بازی دخیل می‌کنند.

جعفری تاکید کرد: در خصوص انتقادهای دولت سوریه از بیانیه استفان دی‌میستورا در خصوص توافقنامه داریا باید بگویم که دی‌میستورا بحران را طولانی می‌کند به جای آنکه برای بازگشت به مذاکرات تلاش کند. وی از نقش خود به عنوان یک میانجی‌گر پا را فراتر گذاشته است.